dijous, 4 de febrer de 2010

Antiquari's

A més de menjar i dormir hem fet...


Demà divendres comença l'altre cap de setmana que en tindrem ocasíó d'anar-hi la Fira de Reus on no només en trobarem un munt de objectes preciosos, joies i mobles sinò que també podem gaudir del saló d'art i encuriosir-nos amb les troballes de la fira del disc.

Diumenge passat hi vaig anar i em va encantar. Gràcies Marius pel plànol que vas penjar al teu blog. Em va resultar molt útil per a arrivar-hi.

Hi havia artistes que hi són a Cambrils Art Total a l'ARA i un parell d'espais del grup d'artistes de Vila-seca.

Molt agradable va ser trobar-se a Mercè Bessó formant una figura en viu i en directe. El públic que visitava la fira estava entusiasmat, és clar.

Altra escultora, en bronze, era M. d'Riera que tenia també joies.



Vaig saludar a un munt de gent que ara no recordo els noms: Aurora Cano, Oga Hurtado... Hi tinc intenció de tornar.