dimecres, 23 de juny de 2010

Exposició a La Lira Vendrellenca

Associació Reusenca D'Artistes, Ara

De l'11 de juny al 7 de juliol
Lloc: Sala d'Exposicions de La Lira Vendrellenca
Horari: De dl. a ds. de 18 h a 20 h
Organitza: Associació d'Artesans i Artistes del Baix Penedès

Aquests dies he anat una miqueta atrafegada. Hi ha setmanes que no passa res i setmanes que tot ve encadenat. 




Jo estava encantada de la vida, per què havia acabat dos o tres detatlls que em faltaven d'aquests dos quadres.
Hi molta més obre de la que ací mostro. I m'heu de disculpar que no anoti els noms dels artistes. No sé on tinc el paperet on vaig escriure cada obra a què artista corresponia. Només convidar-vos per què hi són fins el 7 de juliol.







Això de treballar en estudi te l'avantatge de anar per feina. Però trobo a faltar els meus gats. Com a recompensa ací va un dels molts gats que encara sovreviuen prop de la Catedral de Tarragona. Més endavant us faré cinc cèntims.