divendres, 1 de gener del 2010

Bon any 2010



Un nou any que tothom espera que sigui el millor de la seva vida.

L'any 2009 no va ser tan dolent. Vaig fer moltes coses noves, per provar. I no va funcionar gairebé res.



He fet molta bijuteria, fins i tot arrecades, que em vaig prometre que no tornaria a fer mai més. I no ha funcionat. El pasat 12 de desembre vaig anar tota il·lusionada a la Fira de Nadal de Torredembarra però no em va anar gens bé. Era com si fos invisible. Dins les meves previsions no estava que la gent em compres gaire coses. A meitat de mes, un dissabte al matí... però es que ni miraven la parada.

Em vaig desanimar tant que a migdia vaig plegar. Els organitzadors em van demanar que em quedes. Per sort per a mi no els vaig fer cas. Un parell d'hores més tard començava a ploure i no va parar en dos dies.



A banda de les arrecades també vaig provar uns nous punts de llibre, amb uns croms, dels de jugar, que van quedar millor que no em pensava.



També vaig gaudir de les diferents activitats que es van fer. Em va saber greu els diners que em vaig gastar en la cuota. Un malentès em va fer portar una taula de 3 metres quan jo en faig servir una de 2 metres. A banda de roba que no em va servir de gaire i unes guarnicions que, pel que sembla, no van ser prou atractius com per a que la gent es fitxes a la meva parada. Però en vaig trobar unes capses per als punts de llibre que em serviràn el proper estiu a Cambrils.





El Pitu i la Cleo no en tenen aquest problema. Ells, amb estar-se arraulits a la cadira en tenen prou.