dimarts, 16 de març del 2010

Ja dono per acabat "Vilma"



El quadre que he anomenat Vilma ja el dono per acabat. Esta esvernissat i tot. Utilitzo un vernís mate. ¿El motiu? Mai pots comtar amb que l'il·luminació que et toqui en la sala d'expossicións sigui la correcta. Un focus sobre el quadre i si porta vernís brillant l'efecte és de mirall.
Hi ha gent que em pregunta per què esverniso els quadres si utilitzó pintura acrílica. És senzill: malauradament una sola marca no te els colors que a mi m'agraden. I a vegades haig de combinar pintura satinada amb mate o fins i tot brillant. el vernís és l'únic sistema per a donar certa uniformitat. 


Aquí va un detall dels ulls. Encara és pot apreciar algura resta de les pestanyes que vaig pintar. No sé en què estaria pensant quan les vaig pintar.


La Kira, només que vaig retirar el quadre, es va tornar a instal·lar damunt la taula, el seu lloc favorit.

2 comentaris:

Eduard Boada ha dit...

Molt xulo! Felcitats!

Carmen ha dit...

Oh! gràcies. Ets molt amable.