dissabte, 17 d’abril del 2010

Un nou quadre



Encara no he decidit com es dirà aquesta nova pintura. Aquests dies estic robant imatges d'internet, d'arreu, per a fer retrats. Ja han passat 10 anys des de que vaig acabar pintura a l'escola d'art. I durant tot aquest temps he pintat poc. Ja em van fer odiar pintar, ja es van encarregar uns quants professors de què odies pintar. Però... ara intento tornar-ho a fer. 



Dibuixo molt poc. Em vaig fer mal a la mà tot fent l'exàmen d'història de l'art. Ho vaig notar. I no dibuixo gaire des de llavors. A la gent li fa gràcia quan em veuen a la feina què escric amb l'esquerra. I Els explico, que a l'any 2000, fent l'exàment d'història de l'art, vaig notar com un crak, i que des de llavors cada cop que agafo un llàpis em fa mal la mà. I que després d'una mesos, farta de no poder ni signar, i més per tossuderia què per cal altra cosa, en vaig aprendre a escriure amb l'esquerra. I ho faig prou bé. I és això el que em permet poder pintar. La posició de la mà és diferent si prens un pinzell a si prens un llàpis.