dijous, 26 de novembre de 2009

Salon Creativa Barcelona 2009

Demà divendre, 27, començarà, si tot va bé, el Saló Creativa. Tot i que l'any passat em va decebre aquest any en tinc intenció de tornar-hi. Busco un parell d'andròmines per a manualitat i espero trobar-hi alguna cosa que em faci servei.

Ells diuen que inclou totes les manualitats però es concentra en el patchwork. Gairebé no trobaràs cap altra cosa: si t'agrada cosir i fer mantes amb bocinets de tela aquesta és la teva fira. Es preu de l'entrada és de 9 euros, un pèl car sobre tot perque només es tracta d'un gran supermercat de labors i els paradistes pagan molt per ser-hi.

El llistat dels participants el podeu obrir ací.

2 comentaris:

Mariona ha dit...

Sí!! Que llarg es fa un any... i això que en sortir-ne la passada edició vaig prometre no tornar-hi: massa gent, tot atapeït i res del que anava a buscar-hi :-(

Però la carn és feble, i per una Fira d'aquestes que fan, val més aprofitar-ho! Si més no, a les tendes de patch hi ha llamineries per a les costureres aficionades, i sempre serveix per a prendre vistes i agafar idees!

Gaudeix-ne moltíssim, i com diu una amiga meva, compra molt i gasta poc!!!! XD

Carmen ha dit...

Donc vaig comprar poc i en vaig gastar massar
ja ho explicaré en un nou post