dimecres, 13 de gener del 2010

Print Block



Fa uns dies vaig comprar a l'Abacus unes plaques de goma de la marca MILAN que serveixen per a fer dibuixos. Es diuen PRINT BLOCK i són unes gomes que substitueixen a les planxes de linoleum que a mi em fan una por terrible per que sempre penso que em faré mal.

Les planxes roses que m'heu vist utilitzar abans, com aquell gat que en vaig fer, eren de la marca Speedball i no he sabut trobar-ho a cap papereria. Les compro a Anglaterra que per 8 lliures les envien a casa. El més absurd de tot plegat es que Speedball es fabrica a Espanya.





La veritat es que totes dues són molt fàcils d'utilitzar. La planxa MILAN és com mantega. Amb una ungla és podria fer un esgrafiat i amb alguna pintura a l'aigua ja tens un gravat.

Mentrestant, aquests dies, la Kira s'està damunt el sofà. Ahir la van operar. L'últim "celo" ho va passar malament. I és una cosa que és correcta de fer. Tots els animals de casa actuals estàn operats. Vaig tenir dues gates fa anys i per qüestions d'economía no ho vaig fer. I no és gens agradable una gata en "celo".



La Kira, que n'és tan bona no miula. De debó. Però ho passava malament arrosegant-se pels racons de casa. Només seràn dos o tres dies dolents i després serà com si res haguès passat.