dijous, 4 de febrer del 2010

Jenifer amb gat



En tinc un munt de suports petits: petits quadres, taules, capsetes, cartrons entelats,... que he decidit que seràn treballats. Després d'uns mesos sense fer-hi gaire cosa començo a tenir idees.



Julie-ann Bowden m'ha ajudat aquest cop. He estat observant la seva forma de treballar, com des de un fons fosc va treient les formes i els colors. Fa temps que vaig treballar d'aquesta manera, en unes bosses que eren de color negre i m'agradava molt aquesta forma de fer-ho. Així que he tret del calaix el parell de llapissos que tenia de color blanc i he començat. Ja us contaré com em va.

La Cleo continua fent-me companyia. L'ha trobat gust al meu estudi.


1 comentari:

helena vilanova ha dit...

Hola Carmen, m'encanta aquest quadret de la nena amb el seu gatet. És super tendre. Ànims amb la inspiració.