dilluns, 17 d’abril del 2017

Agenda


Una agenda només és una llibreta on, d'una manera ordenada, senyalitzes els dies que han de venir.
Pero és una bona eina per a programar, desenvolupar i comprobar la feina que estàs fent. 

M'agraden que siguin a semana vista i en els últims anys m'he acostumat a fer la part del paper  al meu gust. 

No és per a estalviar diners sino per que m'agrada donar a tots els dies de la semana la mateixa categoría i això no  es trova en les agendes que et pots comprar.



Amb la ferma intenció de treballar en una técnica gaireré oblidada, l'aquarel·la he tret del calaix una agenda d'anelles que no utilitzava i anoto els dies que treballo i els dies que no.

Això d'anotar els dies que treballes pot semblar una rucada però a mi em funciona.

Els temps dirà si aquest cop va de debó i en sóc capaç d'arrivar a fer un ventall d'obres tal que em pugui plantejar una nova expossició.